Du er her

Uddannelse og motivation af indholdsansvarlige

Er afholdt

Materiale fra mødet
> Se dokumenter

> Se skærmdump

Eller se materialet samlet her
(Adgang kræver log ind) 

Tusinde tak til Rikke og LEO Pharma for et rigtigt godt erfa-møde.

 


Invitationen til mødet var:

 

LEO Pharma inviterer Intra2 inden for til et 'go weekend' erfa-møde.

Intranet manager Rikke Aabye vil på mødet give os et indblik i, hvordan indholdsansvarlige spredt over hele kloden uddannes og motiveres til at tage ansvar for og bidrage til det nye intranet.  

Guidelines, kurser og café
LEO Pharma lancerede deres intranet ’Pulse’ for 1 ½ år siden.

Efter en introduktion til governance-strukturen og selve intranettet, hører vi om de konkrete metoder, bl.a.: Lokale introduktioner til intranettet, løbende kurser, online guidelines og ugentlige ’Pulse cafémøder’.

Og vi får et kig på planerne med kobling af statistik og KPI’er målrettet de enkelte indholdsansvarlige.

Intranettet er baseret på SharePoint 2010. Al arbejde med uddannelse varetages af interne kræfter.

Se LEO Pharmas intranetprofil og skærmdump på Intra2.dk (kræver log ind)

Inddragelse af deltagernes egne erfaringer
Som altid vil deltagernes egne erfaringer blive inddraget på mødet til gensidig inspiration og erfaringsudveksling. Og sidst på mødet sætter vi fokus på  deltagernes egne erfaringer med og ideer til "train the trainer".
 
Om LEO Pharma
LEO Pharma er en lægemiddelvirksomhed, som udvikler, producerer og markedsfører lægemidler til behandling af dermatologiske lidelser samt forebyggelse og behandling af blodpropper. LEO har salgsenheder i 61 lande. Globalt beskæftiger LEO Pharma mere end 5.000 medarbejdere.
________________
Tilmelding og priser
Der er begrænsede pladser, som fordeles efter 'først til mølle' princippet.

Deltagelse er gratis, hvis du har fuldt individuelt medlemskab eller virksomhedsmedlemskab i Intra2.
For gratis- og ikke-medlemmer er prisen 1000 kr.

Tilmeld dig til caroline@intra2.dk eller nedenfor med et klik på sign up.

Signups closed for this event