Du er her

Socialt intranet

Arrangementet er afholdt

Se materiale fra arrangementet


Hvor: Symbion Science Park, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø.

Hør: Sofus Midtgaard fra Leaderlab og cases fra IBM, Frederikshavn Kommune, Advodan og Fakta

Se program for dagen

Tilmeld dig nederst på siden eller til caroline@intra2.dk


Socialt intranet - hvorfor og hvordan?
Intranettet udvikler sig løbende - og i disse år er der særligt fokus på samarbejde og videndeling mellem medarbejderne.

Med inspiration fra de sociale medier på internettet har mange virksomheder åbnet for, at medarbejderne på tværs i organisationen kan kommunikere med hinanden. Mulighederne er store og det sociale intranet ændrer vilkårerne for samarbejde og videndeling. Det kan også være vejen til øget innovation.

Socialt intranet handler ikke om at aflive det klassiske intranet, men om at skabe synergi mellem central styring og decentral videndeling og samarbejde.

Men hvordan sikrer virksomheden det største udbytte af de gamle dyder og de nye muligheder?

I samarbejde med Videndanmark afholder Intra2 et seminar om Socialt Intranet. Vi har fundet en række  spændende cases, hvor man har gjort intranettet socialt. Og vi har inviteret en spændende oplægsholder, som kan sætte det sociale intranet i perspektiv.

Se program for dagen


Tilmelding og priser
Tilmeldingsfrist er fredag den 31. august

Medlemmer med fuldt- eller virksomhedsmedlemskab: 1250,- (ex. moms)
Medlemmer af Videndanmark: 1250,- (ex. moms)
Ikke-medlemmer: 2500,- (ex. moms)

Tilmelding er bindende 14 dage før seminaret.

Læs om medlemskab af Intra2

Tilmeld dig med et klik på sign up eller skriv til caroline@intra2.dk

Signups closed for this event