Du er her

Det mobile intranet

Arrangementet er afholdt

Se materiale fra arrrangementet her (Kræver login)
_____________________________

Hvor?
På Bispebjerg Hospital, Uddannelsesafdeling Tuborgvej 235, Indgang 50, 2400 København NV. Se mere på dette kort over Bispebjerg Hospital - inklusive information om transport og parkering.
Vi skal være i lokale 1.

Tilmeld dig nederst på siden

Er intranettet blevet mobilt?
Intranettet er ind til videre kun kommet over i lommeformat i ganske få virksomheder. Men potentialet er stort, særligt i forhold til medarbejdere i marken og på farten. Og potentialet vokser i takt med den øgede udbredelse af mobile enheder.

På dette seminar tager vi hul på den mobile udfordring, som mange intranetansvarlige vil få fremover. Det gør vi ved at se nærmere på nogle af de første erfaringer fra danske virksomheder.
Vi ser på:

•    Hvilke krav stiller de mobile enheder til indholdet?
•    Hvilke brugergrupper er særligt relevante?
•    Hvordan hænger det mobile intranet sammen med virksomhedens øvrige mobile initiativer?
•    Hvordan undersøger man brugernes mobile vaner og ønsker?
•    Hvilke tekniske udfordringer og valg skal en mobil løsning tage højde for?
•    Og hvad med sikkerheden?

Aktuel inspiration og dialog med ligesindede
På seminaret vil du høre aktuelle erfaringer fra Region Midtjylland, der arbejder med at give læger, sygeplejersker og portører mobil adgang til deres digitale arbejdsplads, Arla Foods, der har givet 300 ledere adgang til dagens nyheder, Silkeborg Kommune, der hjælper hjemmeplejen på mobilen samt TDC, der kombinerer nyheder og adgang til deres People Search.
Du får også et overblik over de generelle tekniske og sikkerhedsmæssige udfordringer ved mobile løsninger.

Seminaret arrangeres af Intra2 | Netværk om intranet i samarbejde med Region Hovedstaden.

Se dagens program eller hent hele programmet i pdf

Hvem bør deltage?
Seminaret vil give ny viden og erfaringer til alle, der overvejer mobil adgang til intranettet. Det kan være intranetansvarlige eller -projektledere, IT- og kommunikationsansvarlige eller andre som arbejder med eller er interesseret i at styrke brugernes adgang til virksomhedens intranet.


Tilmelding og priser

Tilmeldingsfrist er onsdag den 9. maj

Medlemmer med fuldt- eller virksomhedsmedlemskab: 2500,- (ex. moms)
Ikke-medlemmer: 3500,- (ex. moms)

Er I mere end to deltagere fra samme virksomhed, så kontakt caroline@intra2.dk for rabatpris.
Tilmelding er bindende 14 dage før seminaret.

Læs om medlemskab af Intra2

Tilmeld dig med et klik på sign up eller skriv til caroline@intra2.dk

 

Signups closed for this event